Z nami możesz więcej

Ilość: 0

Wartość: 0 PLN

Przyczepy

Przyczepy

Przyczepa do transportu zagęszczarek KAT B. DMC 550Kg Anssems z wyciągarką

MODEL
Anssems HKB
MARKA
Anssems
Dostępność produktu: dostępny
Ilość sztuk w bazie sprzętu: 1
Wybierz z listy opcję cenową:
Kaucja: 0 PLN

- zarezerwowane wszystkie sztuki

- zarezerwowana część sztuk

- zwrot rezerwacji

- REZERWUJ TERAZ

Opis produktu

       

 Specyfikacja:   

Przyczepa do transportu zagęszczarek Anssems HKB
Kategoria prawa jazdy   KAT B
Opłata e-Toll  (pojazd holujący) Jesli DMC zestawu przekroczy 3500 kg na drogach objętych opłatą
DMC 550 (kg)
Ładowność 450 (kg)
Wymiary skrzyni ładunkowej dług/szer/wys 127/80/10 (cm)
Poszycie platformy Ażurowe
Uchwyty do mocowania ładunku Tak 
Hamulce Nie
Ilość osi  1 (600 kg na oś)
Koła 10"
Wyciągarka Tak
Koło podporowe Tak
Koło zapasowe Tak
Instalacja elektryczna  12 (volt)
Wtyka 7 (pin)
Adapter wtyki 7/13 pin gratis

                                                                                                                         

                                                                                                                               

                                                                                                                                Holowanie przyczep-przepisy 
                                                                                                                                                 KATEGORIA B.

Wbrew panującym opiniom holowanie przyczepy lekkiej lub ciężarowej, dwuosiowej, dwuosiowej hamowanej bądź jednoosiowej hamowanej z kategorią prawa jazdy B nie jest zabronione. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę jest DMC (Dopuszczalna.Masa Całkowita) zestawu. Czyli DMC pojazdu holującego + DMC przyczepy które w sumie nie mogą przekroczyć 3.5 tony. Z jednym wyjątkiem ! Pojazd którego DMC jest mniejsza bądź równa 3 500 kilogramów + przyczepka lekka z DMC mniejszą bądź równą 750 kilogramów. Możemy wtedy poruszać się zestawem pojazdów mając jedynie kategorię B, a ich łączna suma mas całkowitych nie może być większa niż 4 250 kg, o czym mówi tzw Konwencja Wiedeńska. Żeby nie było tak prosto i jazda z przyczepą była całkowicie legalna pojazd holujący musi spełniać następujące warunki stosunek dopuszczalnej masy całkowitej (DMC) samochodu do DMC przyczepy musi wynosić 1,33:1. W uproszczeniu – DMC samochodu musi być o 1/3 większa niż DMC przyczepy. I tak np : auto, które ma DMC wynoszącą 2000 kg może ciągnąć przyczepę, która ma maksymalną DMC – 1503 kg, czyli  2000 kg : 1.33 = 1503 kg. Trzeba też wiedzieć że rzeczywista masa całkowita przyczepy nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu ciągnącego. Możemy również sprawdzić co mówią nam rubryki F1, F3 oraz Q1, Q2 w dowodzie rejestracyjnym holownika i tak F1 DMC pojazdu, F3 DMC zestawu pojazdów, Q1 DMC przyczepy z hamulcem, Q2 DMC przyczepy bez hamulca. Lecz dane te czasami mogą okazać się błędne gdyż w starszych samochodach kiedy to przepisy jeszcze dokładnie tego nie regulowały diagności wpisywali tam wartości według swojego uznania dlatego tez najlepiej jest sprawdzić czy zachowana jest zasada 1,33:1.

                                                                                                                                                KATEGORIA B 96.

Zastosowanie tu mają te same przepisy co w Kategorii B z tym że DMC pojazdu holującego nie może być większa niż 3500 kg a całego zestawu z przyczepą inną niż lekka nie może przekroczyć 4250 kg.                 

                                                                                                                                                KATEGORIA B+E.

Zastosowanie tu mają te same przepisy co w Kategorii B z tym że DMC pojazdu holującego nie może być większa niż 3500 kg, a całego zestawu z przyczepą nie może przekroczyć 7000 kg. W praktyce, ponieważ samochód holujący musi mieć DMC większe o 1.33 niż DMC przyczepy, to zestaw nie może być cięższy niż 6125 kg. 

                                                                                                                                                UWAGA WAŻNE !!!

Pojazdy osobowe poruszające się po drogach płatnych objętych systemem e-TOLL, których dopuszczalna masa całkowita całego zestawu po zamontowaniu przyczepy przekracza 3,5 tony, podlegają opłatom w systemie e-TOLL, aby sprawdzić czy jesteśmy zobowiązani do uiszczenia opłaty należy zsumować DMC z dowodu rejestracyjnego przyczepy oraz auta (DMC wyrażony w kg znajduje się w kratce F.1 dowodu rejestracyjnego). Jeżeli suma jest większa od 3,5 tony (czyli co najmniej 3501 kg) to właściciele takich pojazdów  poruszając się drogami objętymi opłatami zobowiązani są do uiszczania opłat  w specjalnych punktach lub za pomocą dedykowanych aplikacji na telefonach mobilnych.

                                                                                                                                         DOPUSZCZALNE PRĘDKOŚCI
Prowadząc samochód z podłączoną przyczepą należy przestrzegać przepisów, dotyczących dopuszczalnych prędkości. W Polsce w terenie zabudowanym obowiązują nas te same ograniczenia, co pozostałe samochody osobowe 50 km/h.Poza obszarem zabudowanym na drogach jednojezdniowych obowiązuje 70 km/h.Natomiast na drogach dwujezdniowych,ekspresowych oraz autostradach obowiązuje maksymalna prędkość 80 km/h.Poruszając się poza terenem naszego kraju należy zapoznać się z ograniczeniami obowiązującymi w tych krajach.

Produkty powiązanie
MODEL
Pas Transportowy 5t
MARKA
R_pas

Cena brutto:

10,00 PLN / doba

8,13 netto

Kaucja: 20 PLN

MODEL
Mikasa MVH-120GH VAS
MARKA
Mikasa

Cena brutto:

120,00 PLN / doba

97,56 netto

Kaucja: 500 PLN

Dla klienta

BAZA SPRZĘTU Edyta Ostatkiewicz, ul. Okrężna 47, 27-415, Janik, NIP: 6611637623, REGON: 386469309. Firma zarejestrowana w Urzędzie Gminy w Kunowie. Rejest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej nadzorowany przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.
Metody płatności bazasprzetu.pl - Visa Mastercard